
Flyers en folders zijn een geweldige manier om mensen te bereiken en potentiële klanten te werven. Zowel voor kleine lokale ondernemers als voor grotere bedrijven is folderverdeling een kosteneffectieve manier om hun boodschap te verspreiden. Hier zijn enkele tips om meer respons te genereren bij het verdelen van flyers en folders.
Elke week krijgen consumenten via folderverdeling een grote hoeveelheid flyers en folders in hun brievenbus. Wanneer jouw folder opvalt en zich onderscheidt van de rest, dan is de kans groot dat die bekeken wordt en dat consumenten besluiten om jouw product te kopen. Onderzoek toont aan dat, als reclamefolders worden gelezen, er vaak ook actie op volgt. Bovendien krijgen huisgenoten de folder ook te zien, zodat je aanbod meerdere potentiële kopers tegelijk bereikt.
Het is belangrijk dat consumenten jouw merk, logo en bedrijf herkennen. Bouwmarkten en supermarkten zijn hier goede voorbeelden van. Ze profileren zich sterk om de herkenbaarheid van hun bedrijf of merk te vergroten.
Wanneer je meerdere mediakanalen gebruikt dan zal het ene kanaal het andere versterken. Aanbiedingen aankondigen op sociale media en ze vervolgens communiceren via een reclamefolder, heeft een versterkend effect dat beduidend meer respons oplevert.
Zorg ervoor dat je reclamefolders verwijzen naar jouw eigen website, waar consumenten meer informatie over jouw bedrijf kunnen vinden of zelfs online producten kunnen kopen. Maak hierbij ook gebruik van een QR code!
Flyers en folders zijn een krachtig marketingmiddel dat veel bedrijven gebruiken om hun doelgroep te bereiken. Of je nu een kleine of grote onderneming bent, flyers en folders zijn een effectief en relatief goedkoop middel om je boodschap over te brengen. Het verdelen van flyers en folders is een geweldige manier om leads te genereren, maar het is niet altijd zo eenvoudig. Om ervoor te zorgen dat je folder of flyer zeker wordt gezien, gelezen en tot actie leidt, kun je eventueel coupons toevoegen aan je reclamefolder. Consumenten die deze inleveren bij de winkel bekomen zo onmiddellijk een interessante korting of leuke extra bij hun aankoop.
Consumenten zijn eerder geneigd om een product te kopen als ze de beleving ervan duidelijk kunnen zien. Voeg daarom beleving toe aan je folder. Dit kan bv. door mensen aan tafel te laten zien bij het promoten van voedselproducten. Of door het creëren van een herinnering te benadrukken bij het aanbieden van een camera. Het draait allemaal om de beleving die jouw product of dienst teweegbrengt bij de klant. Toon die beleving in je folder of flyer.
Herhaling is belangrijk bij folderverdeling. Regelmatig en op vaste momenten een folder bezorgen, genereert gegarandeerd meer respons. Potentiële consumenten rekenen erop en het wordt een vast moment waarop ze jouw aanbiedingen doornemen.
Het verspreiden van folders is en blijft een onmisbaar instrument voor retailers. Het spreekt de consumenten rechtstreeks aan. Bovendien wekt aantrekkelijke reclame en professioneel drukwerk de nieuwsgierigheid van de consument en dat zet aan tot actie.
Contacteer ons gerust voor meer informatie en een vrijblijvende prijsopgave.
Windistributie bv
Borsbeeksesteenweg 70
2100 Deurne
Tel: 03 298 90 40
GSM: 0499 25 13 27
E-mail: info@windistributie.be
BTW: BE0525.643.592
Windistributie © 2024